We offer a construction with a width of 12 meters, which is primarily suitable for small buildings while allowing for any building length. In the case of avionics, facilities based on this solution can be used as service facilities and hangars for medium-sized aircraft such as small jets or large turboprops.
Single and multi-nave steel halls are among the most commonly used structural systems. They are utilized in the aviation industry as hangars for securing airplanes and gliders, as well as places for routine inspections and repairs.
Thanks to research and development work commissioned by us at the Rzeszów University of Technology, we were able to create innovative construction components that are free of any welds. Our modern structures are based on bolted connections with appropriately selected initial stiffness and ultimate load capacity.
Hale mogą mieć różne rodzaje obudowy. Popularnym rozwiązaniem jest płyta warstwowa z wypełnieniem z poliuretanu, a także płyta z wypełnieniem z wełny mineralnej. Dzielą się one na ścienne i dachowe, można wybrać rodzaj płyty ze względu na sposób montażu. Może on być pionowy lub poziomy, z ukrytym lub widocznym łącznikiem. Tanim rozwiązaniem jest blacha trapezowa stosowana w przypadku, gdy hala nie wymaga izolacji.
Hale na małe odrzutowce czy śmigłowce mają odpowiedniej wielkości bramy oraz oświetlenie w postaci okien ściennych i świetlików dachowych. Świetliki kalenicowe, gąsienicowe lub płaskie na szczycie budynku dodatkowo poprawiają widoczność.
Najlepsze i najczęściej wykorzystywane w branży lotniczej są hale stalowe jedno lub wielonawowe. Takie rozwiązania konstrukcyjne idealnie się sprawdzają jako miejsce na przechowywanie samolotów oraz do usuwania awarii i wykonywania prac konserwacyjnych.
Dzięki pracom badawczo-rozwojowym, wykonanym na nasze zlecenie przez Politechnikę Rzeszowską mogliśmy stworzyć innowacyjne elementy składowe konstrukcji, które są pobawione wszelkich spawów. Nasze nowoczesne konstrukcje oparte są na połączeniach śrubowych o odpowiednio dobranej sztywności początkowej i nośności granicznej.
Hala na dużą awionetkę może mieć różne rodzaje obudowy. Bardzo popularnym i doskonałym rozwiązaniem jest płyta warstwowa z wypełnieniem z poliuretanu, a także płyta z wypełnieniem z wełny mineralnej. Płyty tego rodzaju dzielą się na ścienne i dachowe i można wybrać rodzaj płyty ze względu na sposób montażu. Może on być pionowy lub poziomy, z ukrytym lub widocznym łącznikiem. Bardzo tanim rozwiązaniem jest blacha trapezowa, która stosowana jest w przypadku, gdy hala nie wymaga izolacji.
Hale na małe odrzutowce czy śmigłowce wyposażone są w odpowiedniej wielkości bramy oraz oświetlenie w postaci okien ściennych i świetlików dachowych. Bardzo dobrym rozwiązaniem są świetliki kalenicowe, które umiejscowione są na szczycie budynku. Możemy zamontować także świetliki gąsienicowe lub płaskie.
Budujemy Twój rozwój!
SZYBKI KONTAKT
tel. 15 83 81 016
biuro@kobexstal.pl
Kobex sp. z o.o.
ul. Duble 71
36-053 Kamień
NIP: 517 042 11 05
KRS: 000 093 56 77
REGON: 520 570 829 000 00