Zostaw swoje dane, a odezwiemy się w ciągu 24h!
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020
Oś priorytetowa: 3 „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach”
Działanie 3.2: „Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R”
Poddziałanie 3.2.1 „Badania na rynek”.
Kamień, 16.05.2022r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w wyniku postępowania dotyczącego zakupu profilarki (1 szt.), w ramach realizacji projektu
pn. „Innowacyjne budownictwo – wprowadzenie nowego innowacyjnego produktu na rynek przez firmę KOBEX”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w oparciu o poddziałanie 3.2.1 „Badania na rynek”.
W wyniku wskazanego powyżej postepowania wybrano ofertę firmy:
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020
Oś priorytetowa: 3 „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach”
Działanie 3.2: „Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R”, Poddziałanie 3.2.1 „Badania na rynek”.
Kamień, 01.03.2022r.
1. Dane dotyczące Zamawiającego.
Nazwa: KOBEX Sp. z o.o.
Siedziba: 36-053 Kamień, ul. Duble 71
KRS: 0000935677
NIP: 5170421105
REGON: 520570829
Telefon: (15) 838 10 16
E-mail: biuro@kobexstal.pl
Strona internetowa: http://www.kobexstal.pl
II. Informacje ogólne.
III. Opis przedmiotu Zamówienia.
1) Możliwość produkcji profili stalowych C, C+ i Z o zakresie wymiarów określonych w załączniku nr 5.
2) Możliwość zmiany wymiarów każdej ze ścianek profilu o ≥ 1 mm w zakresie limitów podanych w załączniku nr 5.
3) W pełni zautomatyzowany proces zmiany rodzaju i wymiarów produkowanych profili, w tym ich grubości.
4) Ustawianie maszyny rolkowej według produkcji i regulacja położenia głowic formujących według wymiarów profilu powinna być sterowana przez komputer PC i kilka osi sterowanych numerycznie.
5) Ustawianie pionowej współosiowości pomiędzy niektórymi rolkami, w zależności od grubości taśmy poprzez sterowanie numeryczne.
6) Szerokość rozwinięcia taśmy stalowej o wymiarach w minimalnym zakresie od 200 mm do 650 mm.
7) Możliwość pracy z taśmami stalowymi o gatunku co najmniej S355 i S390.
8) Możliwość pracy z taśmami stalowymi o grubości w minimalnym zakresie od 1,5 mm do 3,0 mm.
9) Rozwijak podwójny, obracający się wokół osi pionowej z 2 bębnami o udźwigu co najmniej 2 x 12 ton.
10) Minimalna szerokość rozwijanego kręgu: 1800 mm.
11) Długość wykonywanych profili w minimalnym zakresie od 2000 mm do 14000 mm.
12) Możliwość perforacji blachy przed profilowaniem. Wykrawarka powinna być zawsze gotowa do pracy, a położenie otworów lewo/prawo i wzdłużne sterowane numerycznie.
13) Minimalna wymagana prędkość profilowania (bez perforacji): 35 m/min.
14) Praca linii od strony prawej do lewej, przy załadunku kręgów taśmy stalowej po przeciwnej stronie maszyny.
15) Możliwość dodatkowego „ręcznego” ustawienia parametrów maszyny w celu dokładnego dostrojenia kształtu profilu.
16) Dodatkowe siodło, dające możliwość załadunku kręgów o małej średnicy.
17) Na podstawie każdego bębna powinna znaleźć się np. rolka amortyzująca lub inne rozwiązanie pozwalające na utrzymanie zewnętrznych kręgów zwoju, dla ułatwienia rozpoczęcia operacji rozwijania.
18) Maszyna powinna być wyposażona w prostownicę do blachy.
19) Maszyna wyposażona w elektroniczny podajnik rolki, przekazujący rozwijaną blachę do jednostki wykrawającej.
20) Jednostka wykrawająca powinna mieć zdolność wykonywania otworów na całej powierzchni taśmy stalowej. Wszystkie operacje wykrawania powinny być programowalne, a otwory zgodne z układem otworów na programowanych profilach.
21) Maszyna wyposażona w dwie dodatkowe jednostki dziurkujące, pracujące z dwóch stron taśmy, o zasięgu co najmniej 325 mm z każdej strony.
22) Dla przykładowego produktu zamieszczonego w zał. nr 6 prędkość produkcji co najmniej 27 m/min.
23) Liczba niezależnych automatycznych sekcji profilowania – minimum 6.
24) Stół odbiorczy o długości co najmniej 14 m z napędzanymi rolkami i popychaczem bocznym, służącym do przesuwu gotowych profili na boczny stół odbiorczy.
25) Możliwość zaprogramowania maszyny przy pomocy plików wyjściowych oprogramowania TECLA w formacie .nc1.
2. Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych do dostawy, montażu, uruchomienia i szkolenia personelu Zamawiającego związanych z Przedmiotem Zamówienia. Wszelkie koszty dotyczące zapewnienia odpowiedniej przestrzeni, zasilania itp. związane z miejscem instalacji przedmiotu Zamówienia ponosi Zamawiający zgodnie z wytycznymi otrzymanymi od Wykonawcy.
3. Wykonawcy zobowiązani są do starannego zapoznania się z opisem przedmiotu Zamówienia.
4. Oznaczenie i kod CPV dotyczące zamówienia:
1) 42630000-1 Obrabiarki do obróbki metali.
IV. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
1. Terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Rozpoczęcie – z dniem zawarcia umowy.
2) Zakończenie (moment zakończenia przedmiotu umowy wynika z zapisów wzoru umowy stanowiącego zał. nr 3 do Ogłoszenia) – nie później niż 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego podporządkowania się dotyczącym go terminom określonym w pkt 1.
3. Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, określonych w pkt 6.5.2 ppkt 20 Wytycznych za zgodą Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
4. Miejsce realizacji dostaw: obiekt wskazany przez Zamawiającego pod adresem określonym w cz. I Ogłoszenia.
V. Warunki wykonania Zamówienia.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu przetargowym oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) Nie podlegają, na dzień złożenia ofert, wykluczeniu z postępowania z następujących przyczyn:
a) Nie ogłoszono upadłości w stosunku do Wykonawcy, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto w stosunku do Wykonawcy postępowania likwidacyjnego.
b) Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu pkt 6.5.2 ppkt 3 Wytycznych, przez co rozumie się:
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu Zamówienia.
2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki są przez Wykonawcę spełnione.
3. Niespełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że:
1) Upoważnią jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczą pełnomocnika) do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – powinno być dołączone do oferty – dotyczy konsorcjum.
2) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3) Wszelka korespondencja, zawarcie umowy oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem – dotyczy konsorcjum.
4) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej lub przez ustanowionego pełnomocnika.
5) Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji umowy – dotyczy konsorcjum.
6) Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę winien spełnić warunki określone w pkt 1 ppkt 1).
7) Warunek określony w pkt 1 ppkt 2) musi samodzielnie spełniać w przynajmniej jeden z Wykonawców składających wspólną ofertę.
8) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9) W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum, członkowie konsorcjum przed podpisaniem umowy, na żądanie Zamawiającego, zobowiązani będą do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców – członków konsorcjum.
10) Po złożeniu oferty zmiany w składzie konsorcjum nie są dopuszczalne.
VII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków przetargu.
1) W zakresie warunku określonego w cz. VI pkt 1 ppkt 1) lit. a) Ogłoszenia – Zamawiający dokona samodzielnej weryfikacji na podstawie aktualnych wydruków z właściwego rejestru: KRS lub CEIDG, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w pkt 4.
2) W zakresie warunku określonego w cz. VI pkt 1 ppkt 1) lit. b) i pkt 2 Ogłoszenia – Zamawiający dokona samodzielnej weryfikacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie można pozyskać dokumentów wymienionych w pkt 3 ppkt 1) w sposób w nim wskazany – to Wykonawca składa do oferty ich odpowiedniki pozwalające na ocenę spełnienia warunków udziału w przetargu.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy lub przez pełnomocnika.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących danego Wykonawcy są poświadczane przez tego Wykonawcę.
8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię).
9. Zamawiający jest uprawniony do żądania udzielenia niezbędnych wyjaśnień przez Wykonawcę względem złożonych dokumentów. Brak odpowiedzi lub udzielenie jej w sposób niewystarczający powoduje, że Zamawiający dokona ich oceny na podstawie posiadanych materiałó
VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
IX. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów.
X. Opis sposobu przygotowania oferty.
XI. Miejsce i termin składania ofert oraz termin ich ważności.
XII. Informacja dotycząca waluty, w jakiej mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą oraz opis sposobu obliczania ceny oferty
XIII. Kryteria wyboru i sposób oceny ofert oraz udzielenie zamówienia.
P (oferta końcowa) = P(K1) + P(K2) + P(K3)
3. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy odrębnie dla każdego urządzenia składającego się na Zamówienie, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniu oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z regułami wynikającymi z pkt 1 i 2.
XIV. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Nie dotyczy.
XV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu przetargowym.
XVI. Załączniki.
Integralną część Ogłoszenia stanowią wzory następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy Wykonawcy.
3) Wzór umowy.
4) Klauzula informacyjna RODO.
7) Wykaz zmian