Program Operacyjny Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020
Oś priorytetowa: 3 „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach”
Działanie 3.2: „Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R”, Poddziałanie 3.2.1 „Badania na rynek”.
Kamień, 20.09.2022r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w wyniku postępowania
dotyczącego zakupu usługi audytu przedwdrożeniowego wraz z opracowaniem „Projektu Systemu – Analizy wdrożeniowej wraz z dokumentacją”
oraz wzoru umowy w związku z planowanym do przeprowadzenia przez Zamawiającego odrębnym postępowaniem przetargowym
mającym na celu zakup specjalistycznego oprogramowania tworzącego zautomatyzowane środowisko serwerowo-klienckie z systemem komunikacji z klientami
i możliwością zarządzania projektami o automatycznej realizacji procesu projektowego przy użyciu przetwarzania danych cyfrowych BIM (Zamówienie Oprogramowania)
w ramach realizacji projektu pn. „Innowacyjne budownictwo – wprowadzenie nowego innowacyjnego produktu na rynek przez firmę KOBEX”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w oparciu o poddziałanie 3.2.1 „Badania na rynek” działania 3.2 „Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R” osi priorytetowej 3 „
Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Postępowanie przetargowe jest prowadzone zgodnie z wymaganiami określonymi
w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego
W wyniku wskazanego powyżej postepowania wybrano ofertę firmy:
Multimedia Communication Sp. z o.o.
Ul. Kustronia 4, 30-433 Kraków
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Oś priorytetowa: 3 „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach”
Działanie 3.2: „Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R”, Poddziałanie 3.2.1 „Badania na rynek”.
Kamień, 12.08.2022r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU nr 1/IR/VIII/2022
I. Dane dotyczące Zamawiającego.
Nazwa: KOBEX Sp. z o.o.
Siedziba: 36-053 Kamień, ul. Duble 71
KRS: 0000935677
NIP: 5170421105
REGON: 520570829
Telefon: (15) 838 10 16
E-mail: biuro@kobexstal.pl
Strona internetowa: http://www.kobexstal.pl
II. Informacje ogólne.
- Postępowanie przetargowe dotyczy zakupu usługi audytu przedwdrożeniowego wraz z opracowaniem „Projektu Systemu – Analizy wdrożeniowej wraz z dokumentacją” oraz wzoru umowy w związku z planowanym do przeprowadzenia przez Zamawiającego odrębnym postępowaniem przetargowym mającym na celu zakup specjalistycznego oprogramowania tworzącego zautomatyzowane środowisko serwerowo-klienckie z systemem komunikacji z klientami i możliwością zarządzania projektami o automatycznej realizacji procesu projektowego przy użyciu przetwarzania danych cyfrowych BIM (Zamówienie Oprogramowania) w ramach realizacji projektu pn. „Innowacyjne budownictwo – wprowadzenie nowego innowacyjnego produktu na rynek przez firmę KOBEX” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w oparciu o poddziałanie 3.2.1 „Badania na rynek” działania 3.2 „Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R” osi priorytetowej 3 „Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Postępowanie przetargowe jest prowadzone zgodnie z wymaganiami określonymi w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 21.12.2020 r. (Wytyczne).
- Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 701 § 3 ustawy kodeks cywilny, zastrzega sobie prawo zmiany treści Ogłoszenia, z wyłączeniem kryteriów oceny ofert. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany informacja o niej zostanie przekazana zgodnie z przyjęta formą upublicznienia. Informacja ta będzie zawierać co najmniej: datę upublicznienia zmienianego Ogłoszenia o Zamówieniu, a także opis dokonanych zmian. Termin składania ofert ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez rozstrzygnięcia. Wykonawcom nie przysługuje uprawnienie do roszczenia o zwrot ewentualnych kosztów z tytułu uczestnictwa w niniejszym postępowaniu, w tym związanych z przygotowaniem ofert.
- Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
- Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
- Użyte w Specyfikacji terminy mają następujące znaczenie:
1) „Zamawiający” – KOBEX Sp. z o.o.
2) „Postępowanie” – postępowanie prowadzone przez Zamawiającego na podstawie Ogłoszenia.
3) „Ogłoszenie” – niniejsze Ogłoszenie o Zamówieniu.
4) „Ustawa” – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
5) „Zamówienie” – należy przez to rozumieć zamówienie, o którym mowa w cz. III ust. 1 Ogłoszenia.
6) „Wykonawca” – podmiot, który ubiega się o wykonanie Zamówienia, złoży ofertę na wykonanie Zamówienia albo zawrze z Zamawiającym umowę w sprawie wykonania Zamówienia.
III. Opis przedmiotu Zamówienia.
- Przedmiotem Zamówienia jest zakup usługi audytu przedwdrożeniowego wraz z opracowaniem „Projektu Systemu – Analizy wdrożeniowej wraz z dokumentacją” oraz wzoru umowy w związku z planowanym do przeprowadzenia przez Zamawiającego odrębnym postępowaniem przetargowym mającym na celu zakup specjalistycznego oprogramowania tworzącego zautomatyzowane środowisko serwerowo-klienckie z systemem komunikacji z klientami i możliwością zarządzania projektami o automatycznej realizacji procesu projektowego przy użyciu przetwarzania danych cyfrowych BIM (Zamówienie Oprogramowania) zgodnie z wymaganiami zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 5).
- Wykonawca jest zobowiązany do poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów związanych z Przedmiotem Zamówienia.
- Wykonawcy zobowiązani są do starannego zapoznania się z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
- Oznaczenie i kod CPV dotyczące zamówienia: 79000000-4 Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania.
IV. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
- Terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Rozpoczęcie – z dniem zawarcia umowy.
2) Zakończenie – moment zakończenia przedmiotu umowy wynika z zapisów wzoru umowy stanowiącego zał. nr 3 do Ogłoszenia – nie później niż 12 tygodni od dnia zawarcia umowy.
- Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego podporządkowania się dotyczącym go terminom określonym w pkt 1.
- Termin zakończenia realizacji Zamówienia może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach określonych w pkt 6.5.2 ppkt 20 Wytycznych za zgodą Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
V. Warunki wykonania Zamówienia.
- Wykonawca zapewnia w ramach realizacji Zamówienia wykonanie wszelkich niezbędnych czynności przygotowawczych, analitycznych i koncepcyjnych niezbędnych do wykonania Zamówienia.
- Wszelkie utwory wytworzone przez Wykonawcę w ramach realizacji Zamówienia będą wolne od wad, a także praw osób trzecich.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, treścią Ogłoszenia, z uwzględnieniem zapisów wynikających z wniosku o dofinansowanie projektu pn. „Innowacyjne budownictwo – wprowadzenie nowego innowacyjnego produktu na rynek przez firmę KOBEX” wraz z załącznikami.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu przetargowym oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
- Ofertę w przetargu mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
1) Nie podlegają, na dzień złożenia ofert, wykluczeniu z postępowania z następujących przyczyn:
a) Nie ogłoszono upadłości w stosunku do Wykonawcy, nie złożono wniosku o upadłość Wykonawcy, nie otwarto w stosunku do Wykonawcy postępowania likwidacyjnego.
b) Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu pkt 6.5.2 ppkt 3 Wytycznych, przez co rozumie się:
- uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu Zamówienia.
2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki są przez Wykonawcę spełnione.
3. Niespełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), pod warunkiem, że:
1) Upoważnią jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczą pełnomocnika) do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – powinno być dołączone do oferty – dotyczy konsorcjum.
2) Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3) Wszelka korespondencja, zawarcie umowy oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem – dotyczy konsorcjum.
4) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej lub przez ustanowionego pełnomocnika.
5) Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji umowy – dotyczy konsorcjum.
6) Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę winien spełnić warunki określone w pkt 1 ppkt 1).
7) Warunek określony w pkt 1 ppkt 2) musi samodzielnie spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców składających wspólną ofertę.
8) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
9) W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum, członkowie konsorcjum przed podpisaniem umowy, na żądanie Zamawiającego, zobowiązani będą do przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców – członków konsorcjum.
10) Po złożeniu oferty zmiany w składzie konsorcjum nie są dopuszczalne.
VII. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków przetargu.
- Wykonawca zobowiązany jest do złożenia formularza ofertowego wraz z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia oraz posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
- W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w cz. VI Ogłoszenia weryfikacja prowadzona będzie w następujący sposób:
1) W zakresie warunku określonego w cz. VI pkt 1 ppkt 1) lit. a) Ogłoszenia – Zamawiający dokona samodzielnej weryfikacji na podstawie aktualnych wydruków z właściwego rejestru: KRS lub CEIDG, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w pkt 4.
2) W zakresie warunku określonego w cz. VI pkt 1 ppkt 1) lit. b) i pkt 2 Ogłoszenia – Zamawiający dokona samodzielnej weryfikacji na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i nie można pozyskać dokumentów wymienionych w pkt 3 ppkt 1) w sposób w nim wskazany – to Wykonawca składa do oferty ich odpowiedniki pozwalające na ocenę spełnienia warunków udziału w przetargu.
- Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy lub przez pełnomocnika.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących danego Wykonawcy są poświadczane przez tego Wykonawcę.
- Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię).
- Zamawiający jest uprawniony do żądania udzielenia niezbędnych wyjaśnień przez Wykonawcę względem złożonych dokumentów. Brak odpowiedzi lub udzielenie jej w sposób niewystarczający powoduje, że Zamawiający dokona ich oceny na podstawie posiadanych materiałów.
VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
- Odpowiednio zapytania i wyjaśnienia Zamawiający oraz Wykonawca przekazują sobie pisemnie lub elektronicznie, w tym poprzez Bazę Konkurencyjności.
- Osoba do kontaktu: p. Rafał Wąsik, tel. 602 131 001, mail: r.wasik@kobexstal.pl
- Termin na zadawanie pytań dotyczących wszelkich kwestii związanych z przedmiotem niniejszego przetargu upływa do godz. 15:00 w dniu 05.09.2022 r. Odpowiedzi na zapytania Zamawiający zamieszcza na portalu Baza Konkurencyjności, nie później niż do upływu dnia 09.09.2022 r.
- Udzielone w trakcie postępowania przetargowego wyjaśnienia stanowią integralną część Ogłoszenia.
IX. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymogów.
X. Opis sposobu przygotowania oferty.
- Oferta powinna być napisana w języku polskim na maszynie do pisania, komputerze lub odręcznie, lecz w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę upoważnioną.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób:
- Nazwa i adres Zamawiającego (adresat).
- Nazwa i adres Wykonawcy (nadawca).
- Adnotacja o treści: Oferta w odpowiedzi na Ogłoszenie o Zamówieniu nr 1/IR/VIII/2022
3. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne oświadczenie o wprowadzeniu zmian, poprawek lub uzupełnień przed terminem składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian, poprawek lub uzupełnień musi być złożone według takich samych zasad jak składanie ofert. Koperty oznakowane dopiskiem „ZMIANA” lub „UZUPEŁNIENIE” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty.
4. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z przetargu poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzanie zmian, poprawek lub uzupełnień) z napisem na zewnętrznej kopercie „WYCOFANIE”.
5. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Ogłoszeniu i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy (Oferenci) zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
7. Niniejsze postępowanie może w każdym czasie ulec unieważnieniu, jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub Wytycznymi, o których mowa w a także z innych powodów istotnych dla Zamawiającego, bez prawa do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu ze strony Wykonawców.
8. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
10.Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w Ogłoszeniu do złożenia przez Wykonawcę albo złożenie ich o niewłaściwej treści spowoduje odrzucenie oferty.
XI. Miejsce i termin składania ofert oraz termin ich ważności.
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub poprzez Bazę Konkurencyjności do dnia 15.09.2022 r. do godz. 10:00.
- Oferta, jej zmiana lub uzupełnienie złożone po terminie wyznaczonym na składanie ofert, zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania.
- Wykonawcy będą związani ofertę przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Informacja dotycząca waluty, w jakiej mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą oraz opis sposobu obliczania ceny oferty.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych lub euro.
- Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter ryczałtowy w rozumieniu art. 632 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i nie ulega zmianom poza sytuacjami przewidzianymi w umowie.
- Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z Ogłoszenia o Zamówieniu, jak również nie ujęte w niej, a niezbędne do wykonania zadania.
XIII. Kryteria wyboru i sposób oceny ofert oraz udzielenie zamówienia.
1. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert kierując się następującymi kryteriami (K):
2. Liczba punktów za poszczególne kryteria dla każdego urządzenia składającego się na Zamówienie zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową cenę oferty:
P (oferta końcowa) = P(K1) + P(K2)
3. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniu oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z regułami wynikającymi z pkt 1 i 2.
XIV. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
Nie dotyczy.
XV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu przetargowym.
- Zamawiający niezwłocznie po zakończeniu badania ofert pod względem zgodności z wymogami Ogłoszenia, zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty względem każdej z części Zamówienia zgodnie z podziałem wskazanym w cz. II pkt 5 Ogłoszenia zgodnie z przyjętym sposobem upublicznienia na portalu Baza Konkurencyjności, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem wyboru lub informację o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru jakiejkolwiek oferty.
- Informacje, o których mowa w ust. 1 wysłane zostaną również do każdego z wykonawców, który złożył ofertę.
- W przypadku gdy Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, określi miejsce i termin podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana. Umowa zostanie podpisana zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 3 do Ogłoszenia po dokonaniu niezbędnych uzupełnień wynikających z złożonej przez Wykonawcę oferty.
- Jeżeli Wykonawca, o którym mowa w pkt 3, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający ma prawo zawrzeć umowę z następnym wykonawcą w kolejności, po zbadaniu czy nie podlega on wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
XVI. Załączniki.
Integralną część Ogłoszenia stanowią wzory następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy Wykonawcy.
2) Oświadczenie Wykonawcy o: braku podstaw do wykluczenia, posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania Zamówienia.
3) Wzór umowy.
4) Klauzula informacyjna RODO.
5) Opis Przedmiotu Zamówienia.